Hej söndag










haha, jag kollar lite bilder.  är lite trött. somnade sent igår. drack lite alkohol igår. det har varit en bra helg. igår var vi i karlstad. på ett bättre ställe än arena. jag och matilda vandrade först runt lite i karlstad, drack folköl, satt vid vattnet. sen käkade vi mat med de andra. gott mums kändes bra. nöjesfabriken, många dansgolv, liveband, roliga människor. idag oj vilken seg dag. har inte gjort så mycket alls. har kollat på svt.play. kollat bilder på min dator, fann den där bilden på albin och lurvan från i julas (alltså det känns så längesen, de där bilderna ett halvår tillbaka, men det är ju ändå bara ett halvår, men ja jisses) och jag kände mig tvungen att visa upp den någonstans. haaha albin och lurvan, de ser ju helt flänga ut. jag skrattade högt i mitt rum när jag såg den.  
Ja nu är det sagt.
Jag skriver ganska trist och tråkigt känner jag.
Det gör inget.

Kommentarer
Postat av: daniela

låter som en bra helg. hihi, vilken rolig bild :)

2009-05-05 @ 12:21:28
URL: http://concequences.bloggspace.se
Postat av: Frida

Jag väntar på att du ska skriva mer, älskade amanda!!!

2009-05-19 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0