Tur

Jamen tur man har en flickvän som gör en taggad på livet igen. Som gör MIG taggad på livet. Jag var less ett tag idag. Jag hade tråkigt, kände mig ensam, längtade hem. Tvättstugan upptagen, utanför fönstret mulet, blött och snö. Nästan inget kändes kul. Jag tänkte igenom möjligheterna av saker som jag kunde hitta på. Fann inget som lockade. Tråkigt. Trist. Blä. Så ringde jag ett samtal.Till Frida. Efter samtalet (som visserligen blev väldigt kort) så kände jag mig taggad igen. Taggad på att hitta på något. Så då skickade jag iväg ett litet sms och så vips fanns en vän här i mitt rum. Vi tänkte spela yatzy, men det glömdes bort. Vi har talat om diverse olika saker. Det känns bra och roligt och min nyfikenhet har fått vad den behöver för ett tag.
Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0