Söndag

I morse åkte min Frida hem till Stockholm igen. Det kändes ensamt och jobbigt och tråkigt. Speciellt när jag kom tillbaka till mitt rum och såg min stora, gigantiska säng stå där i rummet helt ensam och nu är det ju bara jag som ensam ska sova där. Visst, Iglis på ett hörn, men ändå. Det har iallafall varit en helg av värde. Vi har spelat Uno (Jag vann flest gånger!! HA!), sett lite film, pratat och myst, ätit popcorn, ätit MASSOR av ketchup (Hallå, jag hade en alldeles sprillans ny ketchupflaska, nu är det typ bara halva kvar...är det nån som kan äta ketchup så är det ju Frida... ), byggt en RAPTOR i snö som vi döpte efter min mor. Raptor Marit alltså. Men synd, för nu är Raptor Marit död för idag smälter snön igen och Raptor Marit hals måste ha gått av nån gång inatt och det känns tråkigt och sorgligt för hon kunde ha blivit så himla himla läskig och skrämmande (Mikael skulle finslipa på detaljerna idag. Han sa han skulle ta med sig en liten kniv och rista in detaljer på den så att den verkligen skulle se riktig ut, men ... nu blev det ju inget av med det) !

Jag missade dock Wild Kids igår, men såg det idag istället på svtplay. Jag vet inte.. jag brukar alltid gilla lejonen bäst, fast första intrycket var ändå att jag gillade björnarna mest, men jag tror ändå att jag hejar på lejonen för de ligger under. Det är synd om de. De förlorade första tävlingen. Sen i kompiskampen var de jättetaggade, och jag hoppades verkligen att de skulle vinna, vågade nästan inte titta, men så ATTANS! Björnarna vann och lejonen gick sorgsna därifrån. Jag hoppas inte detta kommer sänka de totalt.
ANNA HÄR ÄR INFON DU VILL HA: Wild Kids är på lördagar kl 19.00 på ettan. Två program har hitills varit, men du har inte missat så mycket.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

alltså mitt svt play funkar inte och jag har missat ALLA AVSNITT PÅ RAKEN nu. fan vet hur jag överlever. kommer ju missa på lördag också. det är iofs inte samma sak utan dig, men ändå.

hoppas allt är bra annars! Puss :*

2009-01-28 @ 21:56:14
URL: http://vivremavie.blogg.se/
Postat av: Oskar

hahaha. Kan inte ens driva med detta inlägg. Det ägde för mycket!

2009-02-03 @ 00:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0