Mina skador

Jag skadade mig idag. Det gjorde ont. Det skedde i morse, påväg nedför trappen. Jag hade precis ätit frukost. God frukost. Trevligt sällskap. Först av Marina och hennes pojkvän, sen en bok. Så tog frukosten slut och jag vandrade till trappen för att gå nedför den. Vad händer då där? Jo, jag snubbelisnubblar på ett trappsteg, landar på ryggen och vänster arm. Aj. Det gjorde riktigt ont. Jag har ett långt rivsår på min arm nu. Det är alldeles rött och runt det röda är det blått och svullet. Kan inte röra den så bra heller. Jag var tvungen att ligga i min säng ett tag, nästan vrida mig i plågor. Nja. Fast nästan ändå. Och ingen kom till undsättning, ingen hörde mitt fall och frågade hur det gick. Ingen blåste på mina sår. Jag kände mig lite ensam då. Så jag ringde och pratade lite med min bror. Sen hamnade jag i ateljén. Målade, knaprade på skorpor och pratade med Mikael.

Ja, nä, nu blir det inget mer. hej.

Kommentarer
Postat av: Den som BORDE ha kommit på den via springaren!

Åhh jag tycker så synd som dig. Jag önskar att jag kunde pussa på dian sår, klappa på dig och säga att allt kommer att bli bra igen <3

2009-02-01 @ 04:19:50
Postat av: Oskar

Bra inlägg! Jag tycker att du beskriver mycket utförligt och gripande om skadan och konsekvenserna! Fick nästan lite ont själv.(hehe)

Gillar även dina korta meningar. Texten får som mer liv då!.

Men lycka till med skadan och krya på dig.

/ Oskar din bror.

2009-02-03 @ 00:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0