men så Lyckligt.

Ja, men så lyckligt det blev för ett tag sedan. Det älskade älskade programmet är ju tillbaka. WILD KIDS! WILD KIDS börjar ikväll.
Jag bara berättade om min kärlek till Wild Kids igår, när jag och två klassisar hängde i den röda sammetssoffan i sällskapsrummet. Fick skeptiska blickar och längtade lite efter Elisabeth som ALDRIG ALDRIG skulle ge mig en skeptisk blick om jag sa att jag längtar tills Wild Kids börjar. Hon hade bara blivit glad och vi hade kunnat glädjas tillsammans. Så igårkväll gick jag in på svt.se och vad fick jag veta? JO! att det första avsnittet är ikväll. Fantastico fantastico. Kl sju sitter jag bänkad framför teven, var så säker.

Annars så är det rätt lagom kallt i Ranis idag. Vandrade till ateljén, pratade i telefon, målade lite, drack te, åt skorpor och pratade med de tre andra som också befann sig i ateljén denna lördag. En av de går måleri och hantverk. Han heter Harry och är pensionär. Bor på skolan och befinner sig i ateljén JÄMT. Jämt, alltså jämt. Han berättade att han igår hade gått hem vid tvåtiden på natten, för att sen komma tillbaka vid typ tio-elva tiden i morse. Men så är han duktig också. Målar väldans snygga tavlor.

Nej. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen kamera du kan ta kort om miljön och omvärden? :)

2009-01-18 @ 02:48:46
Postat av: Anonym

det var jag som skrev :P/jj Johansson

2009-01-18 @ 02:49:36
Postat av: Anonym

var helt säker på att du skulle säga Lword. men tji fick jag.

2009-01-20 @ 13:28:36
Postat av: Anonym

/linn

2009-01-20 @ 13:29:19
Postat av: anna

va? wildkids? det bästa programmet i barnaminne!?! ny säsong? repris? jag vill veta allt! jag vill se!!!

2009-01-22 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0