Frukost

Alltså, nu börjar mitt tangentbord att balla ur. Jag gillar inte när saker ballar ur. F är jättesvårt att skriva, jag måste trycka jättehårt. Detsamma med C. Det är ett väldigt problem. Jag gillar det inte. Vad jag däremot gillar är frukosten som serveras varje morgon. Där finns ju nästan allt. Gröt å havremjölk å musli och flera olika flingor å russin å solroskärnor å sylt å äppelmos å flera sortes bröd å juice å tomat å gurka å paprika å te å kaffe å tartex å marmelad å köttiga saker å mjölkiga saker å ibland ägg å kaviar...mmmmmmmmmmmmmmmmmm frukost är ju nästan det bästa.

Vi börjar inte förrän efter lunch idag (första bildlektionen! Då ska vi vandra till ateljén som är typ 2 km bort) så nu tvättar jag lite kläder och försöker skriva lite Haikudikter.
tjoliho.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hej, vad roligt, att du gör något, är det skoj där? jag har inte haft en fungerande mobil och innan det inga pengar så kunde inte svara på dit gott nytt r sms, bara så du veta tt jag inte dissar dig totalt.



2009-01-14 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0