Kylan

Jag är kall. Jag är kall. Jag är så kall. Snälla kan jag inte få bli varm? Förut var det ju ändå varmt i mitt rum, varmt och jätteskönt. Jag vet inte vad som har hänt. Nu är det inte lika varmt längre. Inte kallt, okej men inte varmt. Mina fötter är kalla. Jag är kall. Jag har dushat, då blev jag lite varm. Jag dricker te ja det ger mig ju värme. Men jag är kall. Jag känner för lite sommar och barfota fötter. Nog för att snön är fin. Det är jättevackert ute. Men alltså. Jag känner för lite värme. Jag känner för att ta av mig kläder och ligga i gräset. Jag känner för att känna för att ta ett dopp i havet.

Imorgon ska vi ta den lilla skolminibussen och dra in till Karlstad för att dansa och dricka alkohol. Det kommer att äga.

Detta var ju ett trist och tråkigt inlägg. För att göra det hela lite mer roligt och spännande och tjiihiihippididooo så kommer jag att avsluta det hela med en rolig historia som jag nyligen fått berättat för mig.

Vet ni vad Askungen säger när hon får orgasm?
























JO! 

- Jaja jag kommer














Och jag hoppas ni alla sett Askungen och kan lägga på Askungerösten i meningen ovanför.

Det var roligt.
Nu är det slut.

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha ;d

2009-02-06 @ 19:02:13
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Johanna,

haha det var roligt :P

jag bor i allfall i en etta, ganska stor, större en min förra lägenhet i stan. den är precis vid dragon skolan och nu håller jag på att flytta en massa

2009-02-08 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0