Karlstad

Föressten så ägde Karlstad. Jag och Matilda drack lite vin längst bak i minibussen påväg dit, sen mötte vi upp Marina och Rickard när vi kom fram. Vi gick alla och käkade för att sedan, när maten var uppäten och tiden inne för DANS gå vidare till ett ställe vid namn Arena. Kanske inte världens bästa ställe egentligen, lite X3M över det hela men alla som var med var inte 20 så så blev det, och vi hade väldigt kul ändå. Vi dansade. Rickard bjöd klassisarna på varsin drink. Sen dansade vi mer. Vi var de sista på dansgolvet.
I söndags hade jag pyjamas till klockan slog fyra då jag blev tvungen att klä mig eftersom jag blev medbjuden på en promenad. Jag kände sedan för att lyxa till min söndagkväll med klyftpotatis och lax och sedan fortsätta den väldigt lugna, slappa, softa chillbakiströtthetsdagen med en film. Donnie Darko. Bredvid mig en rädd Marina och en rädd Mikael. Jag var inte rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0