Greta?

Åh men skönt!
Åh men lyckligt!
Åh men nu känns det bra.
Allt känns bra. Jag kommer precis ut från duschen. Har klätt mig i mysmjukefterdusch-kläder. Långkalsonger (som är mjuka och sköna men tyvärr inte uttöjda med ett sånt där skönt häng i baken), ullkofta, tjockisar. Jag duschade bort lite svett, för jag har svettats för vi har spelat badminton och basket. Gorillabasket. På huk. Innehållande gorillarörelser och apljud (jag vet inte hur mycket gorillor skriker? de kanske skriker mycket, isåfall kan jag ju skriva gorillaljud, men nu står det apljud). En annan sak som är så lyckligt och kul är att nu funkar visst DC++ alldeles utmärkt för mig, det gjorde det inte förut. Jag har redan laddat hem två filmer, och är inne på en tredje. Fantastiskt ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !  ! ! ! ! !

 Annars så behöver jag hjälp att komma på något att göra på bilden, jag har ingen som helst inspiration, jag vet inte alls vad jag ska ta mig för.

Haha, och så kan jag avsluta detta lilla blygsamma inlägg (nog för att det senaste var ännu mer blygsamt och mini) med något jag fnissar lite över. Jag berömde en klassis för hennes skor idag (de är ruggo snygga), då sa hon att några i helgen hade sagt något i stil med : "... ja men hon med luggen och de coola skorna ..... amanda, amanda heter hon ja"    

hon med luggen och de coola skorna.
det tyckte jag var kul.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det var trevligt att få lite inblick i ditt nya liv.

Jag gillar speciellt biten med luggen och skorna!

Att dina långkalsonger var sköna och mjuka hade jag heller ingen aning om. Men jag är glad för din skull.

Om du vill prata kan du gärna ringa. Puss och kram.

/ Oskar din bror.

2009-02-03 @ 00:25:47
Postat av: Johanna

måla något från ditt minne, typ ett gammalt minne när man var liten, eller hur du känner dig, eller.. ää jag kom på en massa saker men bäst no om du kommer på själv :D

2009-02-03 @ 12:24:30
Postat av: Frida

rita en pokémon för fan. det går alltid hem!

2009-02-03 @ 15:09:27
Postat av: danishq

Åh, men värsta bra att dc++ funkar, då kan du ju alltid ladda ner Lalehs nya skiva, och sen när du lyckats med det så kan du ju alltid skicka den till mig!?!?

2009-02-03 @ 15:49:34
URL: http://concequences.bloggspace.se
Postat av: danish

Åh, men värsta bra att dc++ funkar, då kan du ju alltid ladda ner Lalehs nya skiva, och sen när du lyckats med det så kan du ju alltid skicka den till mig!?!?

2009-02-03 @ 15:51:03
URL: http://concequences.bloggspace.se
Postat av: linn

men lätt att du är tjejen med luggen och de coola skorna. tell me something new!

2009-02-03 @ 16:23:39
Postat av: Linn

åh men lätt att du är tjejen med luggen och de coola skorna, tell me something new!

2009-02-03 @ 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0