en skorpa till

Alltså, varför gör man på detta sätt? varför gör JAG på detta sätt? Jag satt här lungt och stilla och fingrade på en skorpa på min fot. Rätt tjock skorpa. Tänkte att jag ville dra bort den, men tänkte sedan att nej det ska jag inte göra eftersom det är en skavsårsskorpa och jag kommer att måsta ha på mig skor imorn eftersom jag ska åka iväg och då är det inte så kul kanske med ett öppet sår. Så jag bestämde mig, att NEJ amanda, skorpan får sitta kvar. Låt den vara. Ja jag låter den vara. Tänkte jag. Fortsatte fingra. En kant lossnade lite lätt, jag fingrade på kanten. Lite mer lossnade. Lite mer lossnade. Jaha, helt plötsligt hade jag ju dragit bort hela skorpan ändå.

jättebra. ja verkligen. jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0