Tjoooooooodelihoooo

Vet ni vad jag har gjort alldeles nyss? nej det vet ni antagligen inte. snart vet ni.
Jag har spelat fotboll!  nu vet ni.
å. det var underbart och jättekul och nu är jag sådär glad som man bara kan bli av fotboll och lek och en kropp som rör sig och skratt och lalalalalala. Det var blött och mina byxor luktar gräs. Blött gräs. Jag har ramlat ett antal gånger. Vi skrek lite, vi skrattade lite, vi gjorde lite mål. Tjipidido och röd är jag i ansiktet och svettig.

Nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Ida lövet Löfgren, liksom..

Åh jag blir så glad av din blogg! Det är så härligt att läsa om alla levande saker du hittar på! Keep up the good work!! :D

2009-04-08 @ 13:04:25
Postat av: sanna

å ja,jag skriver som Ida, din blogg är bland de bästa bloggarna ever! lätt alltså. man blir så glad och liksom medrykt i din lättsamhet. mmm I love it!

2009-04-08 @ 15:47:28
Postat av: OSkar

Vad härligt det lät!

2009-04-08 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0