Chai

Jag är ju nästan solbränd. Hallå, kommer jag att komma hem till vinter igen?

Vi tänkte spela fotboll idag. Jag och Linda tog en tripp till vaktmästarna för att fråga om de kunde pumpa bollarna. En av de försökte, och försökte, men icket. Men han skulle ta något hemifrån som vi kunde pumpa med, så i morgon då blir det fotboll. Fotboll blir det i morgon. Det tycker jag blir kul.

Snart är en ny tid här igen. Dags att börja tänka och fundera och komma fram till saker.

SAAAAAAAAANNA, du har ju alldeles rätt min vän! Klart att citatet är från Tillsammans.
Jag kanske borde utöka mitt citatförråd, så att det inte blir så lätt att gissa....

Nu ska jag kolla om Kraniet vi fann kanske var från ett rådjur.


Kommentarer
Postat av: sanna

jajjebox, det är vinter och slask här ; tyvärr =) jaa ví kan utvidga ditt citatförråd när du kommer hit upp igen, vi kan se en massa bra film då!! =)

2009-04-07 @ 02:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0