Blocket

Alltså, blocket. Vad är det med blocket? Eller ja, vad är det med människor som svarar på lägenhetsannonser på blocket?  En som ringer mitt i natten (halv tre), full och säger: "ööö amaanda har du fått dig nån lägenhet än?" och: "duvet att du aaalltid kan ringa te mig om du behöver hjälp". En annan ringde mitt på dagen, verkade bra till en början. Jaha ja en lägenhet nära järnvägsstation, sen börjar han berätta om sitt jobb. Modell. Underklädesmodell. Jag har säkert sett honom nån gång, tror han. Han kan skicka några bilder, säger han. Har jag haft någon svart pojkvän nångång frågar han? (han kommer från Jamaica säger han) Är jag blondin, frågar han?   
MEN JISSES !
Även en konstig kille som skrivit ett mejl.

Ja.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta.

Kommentarer
Postat av: dan

åh, söker du lägenhet amanda? vardå? i umeå? när då?

2009-04-28 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0